Hem
  • coop.se
Logo
  • Medlem
  • Erbjudanden
  • Hållbarhet
  • Butiker
  • Om oss
  • Sök
coop.se
  • Medlem
    • Bli medlem
    • Medlemsförmåner
    • Mer Smak
      • Mer Smak Enkät
    • Medlemsdemokrati
      • Ägarombud
        • Ditt ägarombud
        • Bli ägarombud
      • Engagera dig
        • Årets motioner
        • Motioner
        • Bli valberedare
    • Tävlingar
      • Vinnare
  • ErbjudandenAlla erbjudande och pågående evenemang
    • Alla erbjudanden
      • Fri entré till Skansen
      • Unikt förköp till Rosendal Garden Party
      • Spökvandring i Gamla stan
      • Fotokurs online
      • Lär dig fotografera
      • Världsunik visualisering mitt i Norrköping
      • Ny sidaBritta Marakatt-Labba på Moderna Museet
      • Britta Marakatt-Labba på Moderna Museet
      • Spa Staycation på Skytteholm
      • Summer Stay på Skytteholm
      • Staycation Stockholm
    • För alla med Coop-kort
  • Hållbarhet
    • Hälsa
    • Miljö
    • Rapporter och inspel
  • ButikerAlla erbjudande och pågående evenemang
    • Handla online
    • Butikslista
  • Om oss
    • Kontakt
    • Nyheter
      • Våra medlemmar får bäst bonus
      • Föreningen Ätbart tilldelas årets Änglamarkspris
      • Coop Butiker & Stormarknader är årets e-handlare 2024
      • Rösta i Änglamarkspriset 2024
      • Välkommen till Coop Östra
      • Coops medlemstidning Mer Smak återutges i CBS och Coop Norrbottens butiker
      • 455 miljoner tillbaka till våra medlemmar
      • Änglamark uppfattas som det mest hållbara varumärket
      • Änglamark grönaste varumärke för 13:e gången
      • Nu är vi 1,3 miljoner medlemmar
      • Koastal vann Änglamarkspriset
      • Kampanj för kors rätt att beta
      • Coops kunder i Södermanland samlade in 151 662 kronor till We Effects arbete för att bekämpa hunger
      • Debattartikel maj 2023 - Bistånd och handel måste samverka
      • Debattartikel mars 2023 - Djurskyddet starkt argument för svensk mat
      • 5,8 miljoner träd planterade tack vare skänkt pant
      • Debattartikel feb 2023 - EU:s restaureringslag är en möjlighet och inte ett hot
      • Öppet brev om hållbar livsmedelspolitik till landsbygdsministern
      • De vann Änglamarkspriset 2022
      • Volta Greentech växlar upp
      • Coop Hagastaden och Coop Järna prisade
      • Debattartikel sept 2022 - Politiker, sluta bromsa klimatomställningen
      • Debattartikel: Ge konsumenterna möjlighet att välja mer hållbart kött
      • Första föreningsstämman i Sveriges största konsumentförening
      • Debattartikel juni 2022: Ge konsumenterna möjlighet att välja mer hållbart kött
      • Coop fördubblar försäljningen av svenskt naturbeteskött
      • Änglamark valt till Sveriges Grönaste Varumärke - igen(2)
      • Coop starar nytt butikskoncept
      • Svenskars inställning till genomredigering inom växtförädling
      • Konditionen är mycket lägre hos unga med mycket skärmtid
      • Coop Butiker & Stormarknader förändrar ägarstrukturen
      • SAMS årsrapport 2020-2021
      • Coop Hagastaden första matbutik att nå högsta nivå i hållbarhetsguide
      • Coop lanserar Hållbarhetsdeklarationen
      • Debattartikel april 2021: Stärk biologisk mångfald i kommande CAP
      • Nya förpackningar sparar 57 ton ny plast
      • We Effect och Vi-skogen vinner fint pris
      • Coop är Sveriges mest hållbara varumärke 2021
      • Coop och Änglamark är Sveriges Grönaste Varumärke
      • Endast Mobilt BankID vid internetköp
      • Meta Persdotter ny vd CBS
      • KfS skänker 150 000 kr till Vi-Skogen och We Effects kampanj mot hungerpandemin
      • Nationell överenskommelse ska sänka salt- och sockerhalten i livsmedel
      • Svenska företag måste bidra till en bättre värld efter corona
      • Coop inför självscanning med mobil
      • Många ändrar sina vanor för att rädda miljön
      • Änglamarks färska örter minskar fotavtrycket
      • Matbrist hotar om vi inte stöttar världens bönder
      • Glöm inte världens fattiga i corona-krisen
      • Coop inleder samarbete med BRIS
      • Åtta foodtech-entreprenörer antagna till acceleratorn Bloomer
      • Pressmeddelande: Konsumentföreningen Stockholm och COLIVE ingår samarbete
      • Pressmeddelande: Coop öppnar gårdsbutik på nätet
      • Inga burägg från Coop
      • KfS stöttar innovationsprojektet Bloomer
      • Pressmeddelande: KfS och Skansen i fördjupat samarbete genom nytt femårsavtal
      • Coop ersätter de tunna plastpåsarna med papperspåsar
      • Debattartikel av We effects styrelse: ”Mänskliga rättigheter ska inte bara vara värdeord i en årsredovisning"
      • Debattartikel av Hjärt-Lungfonden: Livsmedelsverket bör ges i uppdrag att minska saltet
      • Coop vinner djurvälfärdspris
      • Debattartikel, juni 2019: Var en del av lösningen för havet
      • Klimatkompensera genom Vi-skogens nya klimatkalkylator
      • Coop Butiker och Stormarknader köper Netto Sveriges samtliga butiker
      • KfS ingår i samarbetsprojekt med WWF
      • Saltet synas under internationell saltvecka
      • KfS medverkar i samarbetsprojekt för att öka konsumtionen av fullkorn
      • Coop har det hållbaraste varumärket i dagligvaruhandeln
      • Coop hyllar hållbaraste medlemmarna
      • KfS lanserar kampanjsida för minskat matsvinn
      • Atrium Ljungberg tecknar avsiktsförklaring om Slakthusområdet
      • Forskningsstudie om ungdomars hälsa
      • Coops butiker bäst på eko, vego och matsvinn i White Guide Green
      • Debattartikel i Fri köpenskap, maj 2018: Nu behövs en mer hållbar relation till plast
      • Pressmeddelande: Konsumenterna beredda att betala mer för återvinningsbar plast
      • Debattartikel i Dagens industri, april 2018: Industri och handel: Så vill vi minska plasten i havet
      • Pressmeddelande: Svenskarnas optimism för nanoteknik har svalnat
      • Pressmeddelande: KfS välkomnar initiativ för enklare återvinning
      • Pressmeddelande: Kapten Reko flyttar in på Lill-Skansen
      • Pressmeddelande: Sju av tio svenskar tror att det finns GMO-livsmedel i svenska butiker
      • Pressmeddelande: Att man blir sjuk av mat med passerat datum är en myt allt fler går på
      • Pressmeddelande: Vad kan svenska folket om skräp och återvinning?
    • KF och Coop
    • Coop Östra som sponsor
    • Styrelse
    • Vår ägarroll
    • Så hanterar vi personuppgifter

Om oss

  • Kontakt
  • Nyheter
    • Våra medlemmar får bäst bonus
    • Föreningen Ätbart tilldelas årets Änglamarkspris
    • Coop Butiker & Stormarknader är årets e-handlare 2024
    • Rösta i Änglamarkspriset 2024
    • Välkommen till Coop Östra
    • Coops medlemstidning Mer Smak återutges i CBS och Coop Norrbottens butiker
    • 455 miljoner tillbaka till våra medlemmar
    • Änglamark uppfattas som det mest hållbara varumärket
    • Änglamark grönaste varumärke för 13:e gången
    • Nu är vi 1,3 miljoner medlemmar
    • Koastal vann Änglamarkspriset
    • Kampanj för kors rätt att beta
    • Coops kunder i Södermanland samlade in 151 662 kronor till We Effects arbete för att bekämpa hunger
    • Debattartikel maj 2023 - Bistånd och handel måste samverka
    • Debattartikel mars 2023 - Djurskyddet starkt argument för svensk mat
    • 5,8 miljoner träd planterade tack vare skänkt pant
    • Debattartikel feb 2023 - EU:s restaureringslag är en möjlighet och inte ett hot
    • Öppet brev om hållbar livsmedelspolitik till landsbygdsministern
    • De vann Änglamarkspriset 2022
    • Volta Greentech växlar upp
    • Coop Hagastaden och Coop Järna prisade
    • Debattartikel sept 2022 - Politiker, sluta bromsa klimatomställningen
    • Debattartikel: Ge konsumenterna möjlighet att välja mer hållbart kött
    • Första föreningsstämman i Sveriges största konsumentförening
    • Debattartikel juni 2022: Ge konsumenterna möjlighet att välja mer hållbart kött
    • Coop fördubblar försäljningen av svenskt naturbeteskött
    • Änglamark valt till Sveriges Grönaste Varumärke - igen(2)
    • Coop starar nytt butikskoncept
    • Svenskars inställning till genomredigering inom växtförädling
    • Konditionen är mycket lägre hos unga med mycket skärmtid
    • Coop Butiker & Stormarknader förändrar ägarstrukturen
    • SAMS årsrapport 2020-2021
    • Coop Hagastaden första matbutik att nå högsta nivå i hållbarhetsguide
    • Coop lanserar Hållbarhetsdeklarationen
    • Debattartikel april 2021: Stärk biologisk mångfald i kommande CAP
    • Nya förpackningar sparar 57 ton ny plast
    • We Effect och Vi-skogen vinner fint pris
    • Coop är Sveriges mest hållbara varumärke 2021
    • Coop och Änglamark är Sveriges Grönaste Varumärke
    • Endast Mobilt BankID vid internetköp
    • Meta Persdotter ny vd CBS
    • KfS skänker 150 000 kr till Vi-Skogen och We Effects kampanj mot hungerpandemin
    • Nationell överenskommelse ska sänka salt- och sockerhalten i livsmedel
    • Svenska företag måste bidra till en bättre värld efter corona
    • Coop inför självscanning med mobil
    • Många ändrar sina vanor för att rädda miljön
    • Änglamarks färska örter minskar fotavtrycket
    • Matbrist hotar om vi inte stöttar världens bönder
    • Glöm inte världens fattiga i corona-krisen
    • Coop inleder samarbete med BRIS
    • Åtta foodtech-entreprenörer antagna till acceleratorn Bloomer
    • Pressmeddelande: Konsumentföreningen Stockholm och COLIVE ingår samarbete
    • Pressmeddelande: Coop öppnar gårdsbutik på nätet
    • Inga burägg från Coop
    • KfS stöttar innovationsprojektet Bloomer
    • Pressmeddelande: KfS och Skansen i fördjupat samarbete genom nytt femårsavtal
    • Coop ersätter de tunna plastpåsarna med papperspåsar
    • Debattartikel av We effects styrelse: ”Mänskliga rättigheter ska inte bara vara värdeord i en årsredovisning"
    • Debattartikel av Hjärt-Lungfonden: Livsmedelsverket bör ges i uppdrag att minska saltet
    • Coop vinner djurvälfärdspris
    • Debattartikel, juni 2019: Var en del av lösningen för havet
    • Klimatkompensera genom Vi-skogens nya klimatkalkylator
    • Coop Butiker och Stormarknader köper Netto Sveriges samtliga butiker
    • KfS ingår i samarbetsprojekt med WWF
    • Saltet synas under internationell saltvecka
    • KfS medverkar i samarbetsprojekt för att öka konsumtionen av fullkorn
    • Coop har det hållbaraste varumärket i dagligvaruhandeln
    • Coop hyllar hållbaraste medlemmarna
    • KfS lanserar kampanjsida för minskat matsvinn
    • Atrium Ljungberg tecknar avsiktsförklaring om Slakthusområdet
    • Forskningsstudie om ungdomars hälsa
    • Coops butiker bäst på eko, vego och matsvinn i White Guide Green
    • Debattartikel i Fri köpenskap, maj 2018: Nu behövs en mer hållbar relation till plast
    • Pressmeddelande: Konsumenterna beredda att betala mer för återvinningsbar plast
    • Debattartikel i Dagens industri, april 2018: Industri och handel: Så vill vi minska plasten i havet
    • Pressmeddelande: Svenskarnas optimism för nanoteknik har svalnat
    • Pressmeddelande: KfS välkomnar initiativ för enklare återvinning
    • Pressmeddelande: Kapten Reko flyttar in på Lill-Skansen
    • Pressmeddelande: Sju av tio svenskar tror att det finns GMO-livsmedel i svenska butiker
    • Pressmeddelande: Att man blir sjuk av mat med passerat datum är en myt allt fler går på
    • Pressmeddelande: Vad kan svenska folket om skräp och återvinning?
  • KF och Coop
  • Coop Östra som sponsor
  • Styrelse
  • Vår ägarroll
  • Så hanterar vi personuppgifter

Om cookies

Läs mer om cookies på Post- och Telestyrelsens webbplats.

Publicerad: 2018-05-24

    • Twitter
    • Facebook
    • E-post
  • Kontakt
  • Pressrum
  • In english
  • Logga in
  • Sök

Konsumentföreningen Stockholm med omnejd ek för bytte i juni 2024 namn till Coop Östra ek för.

Telefon 010-741 39 70
kontakt.ostra@coop.se

Så hanterar vi personuppgifter